Connect with us

TURISM ȘI ALIMENTAȚIE PUBLICĂ

RECEPȚIONER DE HOTEL

DESCRIEREA CALIFICĂRII
Recepționerul de hotel își desfășoară activitatea în unitățile de cazare având în principal următoarele responsabilități:
• Menţine mediul ambiant plăcut în hotel şi în afara lui;
• Transmite o imagine proprie plăcută și asigură activităţi de promovare;
• Verifică autenticitatea şi valabilitatea documentelor de plată;
• Operează cu mijloace de plată;
• Pregăteşte sectorul recepţie pentru sosirea clienţilor;
• Întâmpină, înregistrează clienţii și organizează plecarea clienţilor;
• Pregăteşte rapoarte şi înregistrări curente pentru recepție;
• Întâmpină clientul, identifică nevoile acestuia și îi oferă informaţii de specialitate;
• Primeşte, verifică reclamaţiile clienţilor și le soluţionează spre mulţumirea acestuia.

DESCRIEREA PROGRAMULUI DE EVALUARE:
Dacă cunoști meseria de Receționer de hotel, lucrezi sau ai lucrat în acest domeniu, însă nu deții o diplomă de calificare, atunci acest program ți se potrivește. Garantat este cea mai rapidă modalitate prin care poți dobândi un certificat recunoscut doar pe baza cunoștințelor pe care le deții deja, fără a mai urma un curs de durată. Tot ce trebuie să faci este să te înscrii online, telefonic sau pe WhatsApp și să te prezinți la centru nostru pentru susținere unei evaluări (examen) care constă într-o probă scrisă și una practică. La evaluare te poți înscrie chiar dacă nu ai absolvit un curs, dat fiind că aceasta se bazează pe ceea ce ne vei demonstra că știi să faci/ai învățat la locul de muncă, individual sau din alte surse.

CUI SE ADRESEAZĂ?
Programul de evaluare se adresează tuturor persoanelor care:
• doresc să obţină o calificare în domeniu;
• dețin cunoștințe teoretice si experienţă practică (cunosc meserie) dar nu pot face dovada calificării;
• doresc să fie evaluate (să susțină un examen) în vederea recunoaşterii și certificării competenţelor profesionale dobândite la locul de muncă, prin studiu individual sau pe alte căi non-formale.

ÎN CE CONSTĂ EVALUAREA (EXAMENUL)
Procesul de evaluare este etapizat şi presupune aplicarea unor metode şi instrumente de evaluare destinate recunoaşterii cunoştinţelor şi abilităţilor profesionale dobândite pe căi non-formale sau informale (fie la locul de muncă, fie în mediul familial sau în timpul liber – fără să fi urmat un program de formare profesională în acest sens).
Evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale se face pe baza STANDARDULUI OCUPAŢIONAL şi oferă garanţia că persoana certificată a demonstrat că are cunoştinţele şi deprinderile necesare efectuării activităţilor descrise în acest standard.

METODE ȘI INSTRUMENTE DE EVALUARE CE POT FI UTILIZATE
Test scris cu itemi obiectivi (proba scrisă ce va urmări testarea cunoştinţelor teoretice);
Întrebări orale şi observare directă în condiţii reale de muncă sau simulare (proba practică ce va urmări verificarea deprinderilor practice);
• Raport din partea altor persoane (recomandare) / poze de la locul de muncă/ portofoliu cu lucrări anterioare (dovezi suplimentare solicitate pentru a demonstra veridicitatea experienţei profesionale).

COMPETENŢE EVALUATE
• Comunicarea eficientă la locul de muncă
• Munca în echipă
• Aplicarea npm și npsi
• Organizarea locului de muncă
• Promovarea imaginii hotelului
• Asigurarea efectuării plăților
• Efectuarea de operații specifice pentru sosirea și plecarea clienților
• Oferirea de servicii hoteliere către client
• Rezolvarea reclamațiilor clienților

TIP CERTIFICAT OBȚINUT
Certificat de competențe profesionale, emis de A.N.C. (Autoritatea Națională pentru Calificări) recunoscut la nivel național de către Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei, în baza Ordonanței Guvernului nr. 129/2000, iar apostilat și tradus este recunoscut la nivel internațional.
Certificatul de competente profesionale are aceeași valoare ca și certificatul de absolvire, respectiv de calificare, în baza Ordinului Ministerului Muncii, Solidarității Sociale și Familiei 4543/468/2004, Art.33, alin.1-3, care prevede:
”(1) Persoanele declarate competente în urma procesului de evaluare primesc un certificat de competenţe profesionale, pentru unităţile de competenţă în care au fost declarate competente.
(2) Persoanele declarate competente pentru toate unităţile de competenţă specifice unei ocupaţii sau calificări primesc un certificat de competenţe profesionale care cumulează toate competenţele profesionale specifice acelei ocupaţii sau calificări în conformitate cu standardul ocupaţional, respectiv standardul de pregătire profesională.
(3) Certificatele menţionate la alin. (2) au aceeaşi valoare ca şi certificatele de absolvire, respectiv de calificare cu recunoaştere naţională, eliberate în sistemul formal de formare profesională.”

DURATA
Procesul de evaluare poate dura între 2 și 30 de zile.

ACTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE:
1. Copie carte de identitate
2. Copie certificat de naștere
3. Copie certificat căsătorie (doar în cazul schimbării numelui în urma căsătoriei)
4. Orice document de studii

    ADRESĂ: Str. Körösi Csoma Sándor, nr. 3, Sfântu Gheorghe, Jud. Covasna

    EMAIL: sibarocertificate@yahoo.com

    office@sibaro.ro.

    TELEFON I Whatsapp : + 40 760 666 459; + 40 721 297 106.

    Tel: 0267 313 457
    Fax: 0367 802 680

    SECRETARIAT:
    Luni – Vineri I orar 08:00 – 16:00

    Apasă pentru a comenta

    Warning: Undefined variable $user_ID in /home3/cristisibaro/public_html/wp-content/themes/the-league/comments.php on line 48

    You must be logged in to post a comment Login

    Leave a Reply

    Mai Multe din TURISM ȘI ALIMENTAȚIE PUBLICĂ

    • OSPĂTAR (CHELNER) VÂNZĂTOR ÎN UNITĂȚI DE ALIMENTAȚIE

      DESCRIEREA CALIFICĂRIIOspătarul este o prezență importantă pentru orice unitate de alimentație publică, iar activitatea...

    • CAMERISTĂ

      DESCRIEREA CALIFICĂRIICamerista este persoana care efectuează diferite servicii de curățenie în spațiile hoteliere, în...

    • ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ

      DESCRIEREA CALIFICĂRIIVrei sa devii Administrator de Pensiune? Înseamna că ești o persoana organizata, un...

    • LUCRĂTOR ÎN COMERȚ

      DESCRIEREA CALIFICĂRII Lucrătorul în comerţ (vânzător produse alimentare/nealimentare) se ocupă în principal cu comunicarea...